Pages Menu
Categories Menu

Δημοσιεύθηκε στις 19 Δεκ, 2013 στην κατηγορία Οι μάρκες

Michelin

michelinΑπό την ίδρυση της εταιρείας το 1889 στη Γαλλία, η Michelin επιδιώκει τη βελτίωση της κινητικότητας των ανθρώπων και αγαθών μέσα από την καινοτομία. Σήμερα δημιουργεί τα πρότυπα για κάθε κατηγορία ελαστικών και υιοθετεί μια στρατηγική βιώσιμης και κερδοφόρας ανάπτυξης.

Η ενασχόληση της Michelin με τα ποδήλατα ξεκινάει το 1891, όταν έσκασε το λάστιχο ενός Άγγλου ποδηλάτη έξω από το εργοστάσιο των αδελφών Michelin. Εκείνη την εποχή έπαιρνε περισσότερο από μια ημέρα η επιδιόρθωση ενός λάστιχου που ήταν κολλημένο στη ρόδα.

Ο Edouard Michelin σκέφτηκε τότε ότι τα πράγματα μπορούν να γίνουν ευκολότερα και πολύ διαφορετικά. Ο ποδηλατικός αγώνας Παρίσι-Βρέστη-Παρίσι ήταν θρίαμβος για τον αθλητή Charles Terront που έτρεξε χρησιμοποιώντας αποσπώμενα λάστιχα Michelin στο ποδήλατό του. Από τότε ακολούθησαν πολλές καινοτομίες.

Το 1978, η Michelin παρουσίασε το πρώτο λαστιχο που διπλώνει, το περίφημο Michelin Bib TS. Το 1995 ακολούθησε άλλη μια επαναστατική καινοτομία με το Michelin Bi-Synergic, που για πρώτη φορά χρησιμοποιούσε σιλικόνη υψηλής απόδοσης στη σύνθεση του λάστιχου. Τέλος το 2000, η Michelin λάνσαρε το πρώτο tubeless ελαστικό για ποδήλατα βουνού.

ΕΛΑΣΤΙΚΑ – ΑΕΡΟΘΑΛΑΜΟΙ